poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Walka o prawo przyciągania

Zgodnie z Prawem Przyciągania przyciągasz do swojego życia te rzeczy, predyspozycja oraz kontekst, które korespondują z twoimi dominującymi myślami również przekonaniami – podobnie jak świadomymi jak również nieświadomymi. Każdy rewir twojego życia, twoje wigor, finanse, związki jest przy wpływem tego potężnego Uniwersalnego Prawa – „podobne przyciąga podobne”.Na jakiej jesteś częstotliwości? Wszystko, włączywszy ciebie, twoje myśli tudzież nieco, co chcesz czyli nie chcesz przeżyć jest czystą energią o różnej częstotliwości. Prawo Przyciągania opiera się na zasadzie, iż podobna bigiel przyciąga podobną energię. Przyciągasz do siebie negacja logiczna to, czego pragniesz atoli owo, co jest w środku harmonii z twoją częstotliwością, wibracją. Ta jednakże jest zdeterminowana na skroś dominującą postawę umysłu, twoje najczęstsze myśli plus głębokie przekonania.Możesz wyciągnąć niewiele wybierzesz. Aby wprawnie wyciągnąć trochę, czego chcesz doświadczyć w swoim życiu musi to istnieć twój spontaniczny wybór. Nie basta dopiero co potrzebować także chcieć. Potrafisz wywabić pełnia, albowiem już jesteś połączony ze wszystkim, widzialnym również niewidzialnym. Nikt i guzik nie istnieje wewnątrz oddzieleniu od czasu ciebie. Poczucie oddzielenia, jakiego doświadczamy do wnętrza świecie fizycznym jest podyktowane na skroś droga, wewnątrz kto nasze zmysły odbierają ten nieskończenie wielki wielka woda wibrującej energii. Jesteśmy jednością z Uniwersalnym Umysłem, z którego pochodzą wszystkie rzeczy. Twórcza skala twoich myśli jest nieograniczona.Zmiana częstotliwości. Aby zręcznie wywlec to, co wybierasz by zaistniało do wnętrza twoim życiu, musisz wyszkolić się dobrać energię twoich myśli dodatkowo działań z esencją twojego wyboru.Twórcza wizualizacja jest podstawową techniką skutecznego przeprogramowania podświadomego umysłu. Dzięki niej zaczniesz pociągać do życia te rzeczy a sytuacja, które świadomie wybrałeś.Zrozumienie Prawa Przyciągania nie polega na obwinianiu siebie innymi słowy kogoś zbyt niepożądane predyspozycja naszego życia. Obwinianie się w dalszym ciągu w wyższym stopniu przyciąga uzdolnienie, których nie chcesz. Znajomość tego Prawa powinna prędzej podarować ci siłę, żeby dopaść całkowitą odpowiedzialność w środku obecne kontekst w poprzek zrozumienie potęgi myśli. Biorąc obligacja w ciągu własne życie, udzielasz sobie wewnątrz ów podejście siły aż do zmiany tego życia.Prawo przyciągania jest neutralne. Nie osądza, negacja logiczna karze, nie nagradza. Służy by unifikować podobne energie ze sobą. Ty określasz kryteria w poprzek myśli i przekonania, zaś ono bez zarzutu dopasowuje je także łączy z rzeczą, która spełnia twoje kryteria.Nie musisz się udzielać lekcji jakże Prawo Przyciągania działa. Jest to Uniwersalne Prawo Wszechświata, działa niezależnie od czasu tego czy je rozumiesz natomiast akceptujesz, przenigdy nie przestaje działać. Twoim podstawowym celem jest wariacja mentalnego nastawienia na skroś zmianę dominujących myśli także przekonań. By jeżyć się się panem własnego życia musisz dopaść własny mózg, natomiast negacja logiczna Prawo Przyciągania.Za sprawą filmu „The Secret”, dużą uwagę skupiło dopiero co Prawo Przyciągania. Jednakże film negacja logiczna ukazuje całego obrazu. Prawo Przyciągania jest podstawowym Uniwersalnym Prawem, które spaja wszystko totalnie, prócz zanim istnieje wciąż siedem Uniwersalnych Praw, do których odnoszą się starożytni mistycy plus tajemne nauczania. Poznając wszystkie Prawa Wszechświata zrozumiesz prawdziwą naturę rzeczywistości natomiast kiedy możesz zobaczyć życia opartego na własnych wyborach. Prawo Przyciągania jest pierwszym, głównym krokiem wewnątrz tym kierunku.Wiele napisano książek o potędze podświadomości. Wiele napisano książek o prawie przyciągania. Dlaczego dlatego sporo ludzi rezygnuje ze stosowania go do wnętrza życiu, mówiąc, że jest bzdurą, iż negacja logiczna działa. Ten punkt powstał na podstawie moich wieloletnich doświadczeń, dokąd za pomocą stosowaniu zasad prawa przyciągania dostaje zawżdy to czego potrzebuje oraz wypowiedzi ludzi na wielu forach. W książkach uczą, iż pierwsze danie co masz zrobić, to ustalić czego chcesz, wyimaginować sobie detalicznie zamiar zaś pozwolić, iż go masz…tudzież tędy jest malutki błąd.Pierwsze co masz wykonać, to uzmysłowić sobie, iż jesteś dzieckiem Wszechświata (Boga jeśliby jesteś osobą religijną), owszem samo ważną jako drzewa, gwiazdy, zwierzęta. Kiedy ciebie zabraknie powstanie puste lokalizacja, które nikt negacja logiczna zapełni. Z jakiegoś powodu przyszedłeś na ten świat. Jesteś ważny. Masz system prawny istnieć tutaj oraz nasycać się darami jakie niesie na rzecz ciebie Wszechświat.Dlaczego to podkreślam? Ponieważ wciąż mam w środku pamięci medytację, którą prowadziłam kobiecie wewnątrz wybitnie ciężkiej sytuacji rodzinnej a finansowej. W medytacji pojawił się jej płynący aż do niej niezwykły kielich ozdobiony szlachetnymi kamieniami. Czara spokoju oraz ukojenia, św. Grall…zaś niewiasta w środku myślach powiedziała „Nie jestem godna” tudzież kielich znikł.Z przykrością stwierdzam, iż w dalszym ciągu tkwi w środku trudnej sytuacji, obojętnie kiedy wizualizuje sobie cele i poprawę życia. Niestety, podświadomie sabotuje je, ponieważ nie wierzy, że jest godna.Pierwsze co mamy sobie uświadomić owo…Jesteśmy godni miłości, szczęścia plus zaufania. Jesteśmy godni zdrowia, spełniania marzeń tudzież radości. Jesteśmy godni.Po drugie – kiedy jesteś w tym momencie świadomy, ze jesteś warty wszystkiego, co Wszechświat ma ci aż do zaoferowania jak najbardziej wyobraź sobie postanowienie swoich marzeń. Uczą nas, by było to w środku czasie teraźniejszym. To jest prawidłowe, jednakowoż jako zwykle upadły anioł tkwi w środku szczegółach. Po pierwsze, o ile jestem zdrowa, owo się negacja logiczna mam potrzeby się leczyć. Jeśli mam wymarzony miejsce stałego pobytu, owo nie mam potrzeby go budować. Jeśli garść mam…owo negacja logiczna mam potrzeby tego zdobywać. Czyli negacja logiczna podejmuję działań do wnętrza tym kierunku. Po drugie, ostatkiem sił rzeczy martwe są niezmienne. Jeśli chce czegoś żywego natomiast rozwijającego się…to mam przekazać temu położenie na wzrost zaś zmianę.Przykład. Kiedy miałam sepsę, nie mówiłam „Jestem zdrowa”, jednak moja akceptacja brzmiała – „Zdrowieje, z każdą chwilą wracam aż do zdrowia.” W ciągu 16 dni wyszłam ze szpitala…na skutek Bogu (Wszechświatowi kiedy kto woli), lekarzom dodatkowo sobie.Kiedy potrzebowałam pracy, moja pochwała brzmiała „Jestem dobrym pracownikiem, każda przedsiębiorstwo jest szczęśliwa mogąc mnie zaangażować” – a działaBogactwo – Pieniądze przychodzą do mnie wewnątrz obfitości ze wszelkich źródeł.Z tego co zauważyłam na forach niesłychanie notorycznie są popełniane podstawowe błędy..używanie czasu przeszłego lub przyszłego.Przykład„Zdam egzaminy” – epoka przyszły, czas przyszły nie określona. Kiedyś być może zda.Prawidłowym dla mnie ujęciem tego celu byłoby „Mam wiedzę a umiejętności by scedować egzamin. Odpowiedzi na pytania przychodzą mi spośród łatwością.”„Dostanę pracę” – pewnego razu na pewnie…”Pracodawca jest szczęśliwy zatrudniając zdolnego i dobrego pracownika jakim jestem” – jest lepszym pomysłem„Wygrałam (tutaj duża kolekcja) i spełniam swoje marzenia: – Podwójny błąd. Pierwszy owo epoka przeszły. Skoro wygrałam…to po co mam rąbać? Drugi, owo przesłanka, iż jedyną drogą aż do spełnienia marzeń jest wygrana wewnątrz lotto. To żarliwie ogranicza umiłowany jakimi mogę to osiągnąć. Zmieniłabym owo na – „Mam fart do wnętrza grach losowych. Zawsze wygrywam tyle ile potrzebuje”. Dwa – Wszechświat mi sprzyja również zewsząd pojawiają się dyspozycja i okazje do spełniania marzeń. Realizuje swoje cele oraz marzenia z łatwością.Ważnym jest by jasno również bardzo prosto z mostu skonstatować cel. Tutaj mi przychodzi na materia należący do mnie bytność w środku kręgielni plus słowa mistrza łucznictwa do swego ucznia. Kiedy byłam na kręgielni na początku miałam zerowe wyniki. Zmieniło się owo, kiedy zaczęłam gromadzić się na kuli dodatkowo celu. Do tego stopnia, że gacze tuż przy zauważyli, ze pod warunkiem odwrócą moją uwagę, kłębek zbacza spośród celu. Może nie dotychczasowy to najwyższe wyniki, aliści 7-9 kręgli strącałam. Koncentracja na celu jest kluczem. Nietzsche powiedział „Wielu trzyma się obranej drogi. Niewielu dąży do celu”. Afirmacje mają ci przynieść ulgę dysponować zawsze zamysł przedtem oczami.Jeszcze lepiej obrazuje to bajanie o mistrzu łucznictwa natomiast jego uczniu.„Uczeń zapytał się mistrza:Mistrzu z jakiego powodu nie mogę popaść do wnętrza cel. Ty trafiasz zbyt każdym razem.Mistrz się zapytał:Widzisz tego ptaka na pobliskim drzewie? Słyszysz wrzawa strumienia tuż przy? Widzisz jakże wiatr kołysze trawami, i chmury taktownie płyną?Uczeń odpowiedział:Tak Mistrzu.Na to Mistrz odpowiedział:Przestań zezwalać rozdzielać się otoczeniu plus skup się na celu.”Pamiętaj – Twoja zapęd tworzy. Wiedz czego chcesz. Określ przejrzyście własny postanowienie również miej wolę po niego sięgnąć.Po trzecie – emocje są nośnikiem. Jeśli negacja logiczna doceniasz tego co masz zaś jesteś przybity…to negacja logiczna będziesz radosny mając tego para lanie więcej. Pamiętaj, iż prawidło przyciągania negacja logiczna jest poniekąd aż do końca przyciąganiem. Jest całkiem budzeniem odpowiednich wibracji natomiast wydarzeń naokoło ciebie. Myśl, emocje są falą. Podobnie w charakterze dźwięk. Wyobraźmy sobie obiekt handlowy muzyczny spośród kamertonami, jeśli uderzysz w jeden kamerton odezwą się te o tym samym dźwięku. Jesteśmy takimi kamertonami. Emocja tworzą silne fale, jeśli nasze myśli (nasze chce) negacja logiczna jest zgodne spośród naszymi emocjami…owo te fale się znoszą. Jeśli chcesz miłości, radości a szczęścia, najpierw wzbudź w środku sobie te uczucia…Wszechświat odpowie.Dwa – Wiara chroni twe marzenia. Uwierz do wnętrza siebie, uwierz sobie tudzież uwierz, iż marzenia są w zasięgu ręki. Entuzjazm, wdzięczność także ubaw są skrzydłami, które zaniosą cię do celu.Po czwarte – zachowaj zdrów na kształt ryba rozsądek. Może to właściwie szczytowy przypadek, przecież wizualizacja śniegu na pustyni ano ma marne szanse realizacji. Określamy cele, w które własny myśl jest usposobiony uwierzyć. Byśmy się odpowiednio zrozumieli. Uważam, iż wsio możemy wypełnić dodatkowo każde utopia możemy spełnić. Jednakże dziele drogę na etapy i mam korzystam spośród podstawowej zasady maga „Jestem tym kim jestem, wewnątrz miejscu dokąd jestem, biorę rzeczy takimi jakimi są plus wykorzystuje je kiedy najlepiej potrafię”. Wiele osób skupia się na tym czego nie ma, co nie wcześniej chce mieć. „Z pustego chociażby Salomon nie naleje”. Najpierw skupiam się na tym co mam, zaś później patrzę, na sposób mogę to wyzyskać, by otrzymać owo co chcę mieć.Po piąte – Zacznij osiedlać swoje marzenia wewnątrz żywot zaś słuchaj swojej intuicji. Jeśli ogół idzie w poprzek, zastanów się, to znaczy tak aby na niechybnie szlak komunikacyjny, którą wybrałeś jest dobra. Jeśli garść ci mówi „Nie”…to czy też na nie.Pamiętaj – Żadna akcept negacja logiczna zastąpi działania.Przykład. Bardzo chciałam dysponować pelerynę. Kiedy zamówiłam plus dałam zaliczkę na jedną…dostałam drugą od chwili krewnej. Kiedy potrzebowałam kuchenki gazowej 9jako że ze starej napój alkoholowy się ulatniał), kupiłam traf dodatkowo wygrałam na nią pieniądze. Za każdym razem robiłam trochę w środku tym kierunku. Kiedy miałam sepsę słuchałam lekarzy tudzież niemało spałam. Jednak po wyjściu ze szpitala stwierdziłam, iż w ciągu trzech miesięcy będę wewnątrz stanie zatańczyć rock end rolla bez zadyszki zaś…chodziłam na spacery oraz ostrożnie zwiększałam wysiłek. Oczywiście, że mi się udało.

Jakiegoś czasu staram się zarobić sobie nawyk medytacji. By codziennie w porze wieczoru przysiąść, oddychać, poczuć przytomność, koncentrację, negacja logiczna niepokoić się dyskomfortem, być z większym natężeniem wdzięczną zbyt co, owo mam, rzygać większą uwagę na otoczenie. Ale w najwyższym stopniu ze wszystkiego, chcę uprzytomnić sobie swój umysł.Rozmowy z osobami, które medytują latami uzmysłowiły mi, iż rozpamiętywanie to nie są jakieś w tym miejscu automatyzmy, którymi podążę i naraz ogół się rozjaśni. Dopiero deliberacja nauczyła ich być bardziej uważnymi, lepiej odkrywać siebie i wyczuć wolność.Myślę, że owo niezłośliwy nawyk. Nie jest nieskomplikowany, sama sprawdziłam (i cięgiem sprawdzam), przecież jest dozwolone zacząć od chwili małych kroków. Trenuj. Nie uda się niechybnie zbyt pierwszym razem. Dlatego nazywa się owo treningiem.Przygotowałam porady, które mogą wspomóc i Wam, i mnie samej, przystąpić i kontynuować praktykę medytacyjną. Nie musicie osiedlać ich wszystkich od chwili razu. Spróbujcie bez pomocy i wracajcie do tego artykułu tyle chłosta, jak bardzo zechcecie.Usiądź ledwie na dwie minuty.To wydaje się nadzwyczajnie łatwe, by medytować na wskroś dwie minuty. I super. Zacznij od czasu dwóch minut codziennie poprzez tydzień. Jeśli porządnie pójdzie, zwiększ pora o kolejne 2 minuty i też medytuj po 4 minuty na skroś tydzień. Jeśli co siedem dni będziesz dodawał sobie niewiele czasu, do wnętrza ciągu dwóch miesięcy będziesz umiał rozważać dzięki 10 minut, co jest rewelacyjne, jednak zacznij od małych kroków.Pierwsza myśl rano.Łatwo ogłosić „będę medytować każdego dnia”, wszak następnie o tym zapominamy. Ustaw sobie budzik i reminiscencja każdego dnia, gdy się budzisz i poprzypinaj sobie karteczki „medytuj” wszędzie gdzie się da.Nie zastanawiaj się zbyt niesłychanie, co, w charakterze, gdzie – po prostu to zrób.Wielu ludzi martwi się tym gdzie przysiąść, jak na przykład przysiąść, lub wykorzystać aż do tego poduszkę… ogół cudownie, jakkolwiek to nie jest ważne, aby zacząć. Usiądź po prostu na krześle, kanapie lub łóżku. Jeśli będzie Ci wygodniej – usiądź na podłodze po turecku. To wprost przeciwnie dwie minuty, wówczas po prostu usiądź. Potem dopiero możesz się ambarasować jako zoptymalizować wszystkie akcesoria, byś czuł zbytek nieznacznie dłużej, niemniej jednak na początku nie ma to większego znaczenia. Usiądź tam gdzie Ci wygodnie i gdzie jest cicho.Sprawdź co czujesz.Gdy zasiadasz do sesji medytacyjnej przyjrzyj się temu, co losy się wewnątrz Twoim ciele i umyśle? Jak się czujesz? W jakiej formie jest Twój umysł. Jesteś czynny? Zmęczony? Odczuwasz niejaki złe przeczucie? Bez względu na owo, z czym przychodzisz na sesję – wsio jest na kształt w największym stopniu w środku porządku.Licz oddechy.Teraz, gdy przedtem się wygodnie ułożyłeś, skoncentruj się na oddechu. Skieruj swoją uwagę na to, w charakterze atmosfera wchodzi za pomocą kinol aż do płuc. Spróbuj zawierzyć „jeden” jak robisz wdech i „dwójka” kiedy wydychasz. Powtarzaj to, aż doliczysz do 10.Wróć spośród błądzenia.Twój umysł będzie sobie wędrował. To jest pewne. I nie ma spośród tym problemu. Gdy zorientujesz się, iż rzeczywiście się historia, uśmiechnij się aż do swoich myśli i bez pośpiechu wróć aż do liczenia oddechów. Możesz odbierać lekką frustrację, wszak to łącznie ok, gdy nieraz się rozproszysz. To trening. Nie będziesz mistrzem owszem odkąd razu.Rozwiń przyjazne nastawienie.Gdy zauważysz, że Twoje myśli i emocje zaczynają się dopychać aż do świadomości, spójrz na nie przyjaźnie. Potraktuj jako przyjaciół, negacja logiczna wrogów i tych, którzy tak aby z trudem przeszkadzali. One są częścią Ciebie, jednakowoż nie całym Tobą. Bądź grzeczny, a nie szorstki.Nie martw się, iż robisz co źle.Będziesz się tym przejmować. W porządku. Wszyscy do tego stopnia mamy. Ale nie robisz niczego źle. Nie ma idealnego sposobu na medytację, po prostu ciesz się tym.Nie martw się o oczyszczenie umysłu.Wielu ludziom wydaje się, że zaduma jest po to, tak aby oczyścić myślenie bądź odmówić wszystkie myśli. Nie. To nieraz prawdopodobnie się zdarzyć, jednak negacja logiczna jest owo celem medytacji. Masz jakieś myśli do wnętrza głowie? Bardzo dobrze. To bez wyjątku normalne. Wszyscy je mamy. Nasze mózgi owo fabryki myśli i negacja logiczna możemy ich po prostu uciszyć. Za w zastępstwie tego, trenuj koncentrację i uwagę np. na oddechu.Pozostań w środku tym, co się pojawi.Gdy uczucia i myśli się pojawią, możesz poczęstować się chwilę z nimi poprzebywać. Wiem, iż mówiłam o tym, żeby powrócić aż do oddechu, wszak do wnętrza trakcie treningu (np. po tygodniu) możesz również spróbować utrzymywać się do wnętrza tym, co się pojawia. Mamy tendencję do unikania uczuć takich kiedy, np. frustracja, gniew lub zgroza, jednak rozważanie pokaże Ci, iż powinno się w jednakowoż po prostu istnieć, poprzyglądać się z ciekawością tym emocjom i myślom.Poznaj siebie.Praktyka ta negacja logiczna służy jedynie koncentracji uwagi, aliści służy poznaniu tego, podczas gdy działa Twój umysł. Co się dzieje w środku środku? To trudne, ale w poprzek obserwowanie dokąd Twoje myśli wędrują, co Cię frustruje azaliż dlaczego unikasz trudnych uczuć. Dzięki temu zaczniesz rozumieć siebie. Bądź na problem siebie przyjacielem. Gdy będziesz siebie lepiej uczyć się, rób owo z przyjacielskim, pozytywnym nastawieniem, zamiast egzystować na zadanie siebie najsurowszym krytykiem. Poznasz prawdziwego przyjaciela. Uśmiechnij się i daj sobie czułość i uwagę.Przeskanuj swoje ciało.Kolejną rzeczą, którą możesz przyrządzić, wzorem z trudem staniesz się trochę przewyższający wewnątrz podążaniu za swoim oddechem, owo skoncentrowanie się na poszczególnych częściach ciała. Zacznij od czasu stóp, co czują? Potem przesuwaj się raz w ciągu razem wyżej. Kostki, łydki, kolana, aż aż do czubka głowy. Zauważaj światło, dźwięki, energię. Jeśli popracujesz z oddechem choć tydzień, skup swoją uwagę na świetle, które Cię otacza. Kolejnego dnia zauważaj dźwięki. Jeszcze kolejnego – energię, którą masz w sobie.Zaangażuj się.Nie mów „ok, spróbuję sobie pomedytować za pomocą kilka dni”. Naprawdę się temu oddaj. Przynajmniej na mocy miesiąc.Możesz owo wytwarzać wszędzie.Jeśli np. podróżujesz lub byt Ci wypadnie pilnego o brzasku, spróbuj owo sprawić np. w biurze. W parku. Podczas lunchu. Gdy dokądś idziesz. Medytacja na siedząco, owo porywający procedura na zainicjowanie nauki, przecież no tak rzeczywiście, trenujesz mindfulness poprzez całe życie.Spróbuj prowadzonej za pośrednictwem kogoś medytacji.Jeśli miałoby Ci to przynieść ulgę, spróbuj prowadzonej medytacji. Znajdziesz je np. na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PSTTeT0-ZioZnajdź towarzystwo.Możesz kontemplować sam. Ale pod warunkiem wolisz, możesz w podobny sposób posmakować spośród kimś. To może egzystować partner, potomek, przyjaciel. Albo umów się ze znajomym, iż się sobie zameldujecie, jak oboje skończycie poranną medytację.Znajdź grupę.Nawet lepiej, znajdź grupę medytacyjną i dołącz do niej. To przypuszczalnie znajdować się obojętnie jaki medium wewnątrz Twoim mieście, kameralne spotkania w środku małej salce lekcyjnej lub grupy online, gdzie możesz zadawać pytania i załatwiać się na medytację z innymi.Uśmiechnij się.Gdy skończysz te swoje „2 minuty”, uśmiechnij się. Poczuj zobowiązanie, iż miałeś pora ostatkiem sił dla siebie, że potrafiłeś się przyjąć do pracy, że pokazałeś, iż możesz sobie obdarzać zaufaniem, że poświęciłeś czas na materia lepszego poznania siebie i zostałeś swoim przyjacielem. To faktycznie fantastyczne dwie minuty Twojego życia. Prawda?Medytacja nie ciągle jest łatwa oznacza to co więcej uspokajająca. Ale ma mnogość plusów, a Ty możesz zaskoczyć w tej chwili dziś i ciągnąć to na mocy resztę swojego życia. Powodzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powrót do kontemplacji

Słowo zaduma negacja logiczna jest używane jednolicie wewnątrz literaturze chrześcijańskiej. Może symbolizować to samo, co medytacja to zna...